Skakač XiaKe 800 Xiake800 Fiksni Krilo Y3 Vertikalni Uspon Raspon Krila od 800 mm FPV Zrakoplov, Zrakoplovi Dalekog Leta Prijevoznik RC Model

3 310.44 kn 1 655.22 kn

Igračke sa daljinskim upravljanjem

sku: o492259

  • Vrijeme leta: 30 minuta
  • Aerial photography: No
  • Razina stručnosti operatera: Srednji
  • Dimenzije: 51 cm-99 cm
  • Daljinski upravljač: DA
  • Rezolucija Za Snimanje Videa: Drugo
  • Unutarnja / Vanjska upotreba: Na ulici
  • Preporučena dob: 14+y
  • Vrsta: Avion
  • Podrijetlo: Kontinentalna Kina
  • Tip nosači kamera: Drugo
  • Broj modela: xiake800 raspon krila od 800 mm
  • Paket uključuje: Daljinski upravljač
  • Izvor napajanja: Električni
  • Način rada kontrolera: РЕЖИМ2
  • Materijal: Pjena
  • Stanje skupštine: Gotovo je gotovo
  • Baterija kontroler: preporučena 4s 1500-2200mah 30C
  • Daljinsko udaljenost: 5 km
  • Karakteristike: Automatski Povrat
  • Kanali za upravljanje: 12 Kanala i gore

Oznake: jumper

XiaKe800 Vertikalni UAV Raspon Krila od 800 mm FPV Zrakoplov s fiksnim krilima Zrakoplova pomorskog broda Prijevoznik T-PRO ELRS CRSF Daljinski Upravljač Tehničke karakteristike:

Marka: Kardigan

Model: XiaKe800

Model: Krilo vertikalno polijetanje Y3

Raspon krila: 800 mm

Propeler: 6238

Motor: 2205,5

Električna regulacija: 30A

Kontrola leta: na temelju PIX

BEC: dvostruki izlaz napona

Prijemnik: ELRS3.0

Sučelje FPV: HD/analogni

GPS: Spoji u jedan klik

Upravljač: цельнометаллические zube

Baterija: preporučena 4s 1500-2200mah 30C

Izvod: 30 minuta

Težina uzlijetanja: 650-1000 d

PNP upućivanje uključuje: potpuno sastavljen trupa u sklop

(Kućište EPP + plastični dijelovi, upravljanje leta, električni motor, električni regulator, servo upravljač, blok GPS modula, propeler)

period promocije: dodajte sučelje ELRS ili D16 CRSF i kutiju

Paket RTF uključen u opseg isporuke:

Konfiguracija PNP * 1,

Daljinski upravljač T-PRO-ELRS-SE * 1

Mjere opreza pri letu UAV XIAKE800

Tvornička postavka kontrole leta

Uzorak:

1. Način vertikalne самостабилизации: samo stabilizacija situacije.Leptir za gas, lift, roll naprijed i smjer kretanja upravlja ručno

2. Самостабилизированный je način rada za zrakoplov A: samo stabilizacija situacije.Leptirom, uspon i качение upravlja ručno

3. Način krstarenja: srednji položaj ručice gasa, održavanje visine i tečaja.;

4. Način povrata: povratak s fiksnim krilima, s visine od 100 metara, povrat novca za lebdeći iznad točke polijetanja bez slijetanja

Zahtjev parametara leta:

1. Upozorenje o minimalnoj visini: zadana vrijednost je 20 am Ako se zrakoplov nalazi ispod 20 m, emitirat će se poruka "previše niska visina".

2. Slušanje baterije: on će se emitirati postotak snage na brodu akumulatora u realnom vremenu

3. Emitiranje se prebacivali između načina: prilikom promjene profila запрашивайте trenutni način rada u zrakoplovu

4. Oglas o sustavu GPS: kada je GPS je zaključan, bit će objavljeni "Zaključavanje GPS 3D" "

Mjere opreza u procesu leta:

1. "Vertikalni самостабилизирующийся način" take-off: ne pritišćite oštro na gas i podesite avion u horizontalnom položaju u stvarnom vremenu.

2. Transformacija iz "vertikalnog самостабилизирующегося profil" u "самостабилизирующийся način rada let A": za prvi let preporučuje se da visina pretvorbe je ne manje od 30 metara, srednji položaj ručice gasa, prekidača i kontrola leta automatski kontrolira pretvorbu i u prostorijama tuku štapom tijekom ovog procesa.U procesu remonta zrakoplova broj okretaja motora značajno se povećava (slušajte na zvuk).Nakon pretvorbe daljinski upravljač nastavlja upravljanje brzinom motora (u to vrijeme zvuk znatno pada, što odgovara srednjem položaju gasa).Stražnji motor prestane okretati, nos задирается gore, i avion prelazi u stanje horizontalni let.Transformacija je potpuna (ovaj proces traje 2-3 sekunde).

3. Prebacite se iz "profila самостабилизации način" let "A" u "крейсерский način": podesite visinu, prebacite se u "крейсерский način" nakon polijetanja tečaja, a zrakoplov će ući u stanje zadržavanje visine i, naravno, (ubrzanje od 50%).

4. "Način povratak": visina zrakoplova automatski se podešava do 100 m i vraća.Ako se želite prebaciti, samo se prebacite na druge načine.

5. Prebacite se u "način vertikalne самостабилизации", za sadnju: leti na visini iznad točke slijetanja (visina nije prevelika), центрируйте gasa, okrenite prekidač, i avion se brzo prelazi u "mod vertikalne самостабилизации".

6. Vrijeme sadnje treba obratiti pažnju: ako je visina prepreka suviše visoka, snaga motora padne tijekom prikupljanja goriva i slijetanja, što će oslabiti sposobnost aviona da se samo-regulacije stabilnosti i značajno će ojačati utjecaj vjetra.Prijedlog: Nakon prebacivanja iz horizontalnog leta na vertikalni let još uvijek koristite nepomičnu krilo za let (potiskivač smanjuje visinu, i u to vrijeme leptirom može biti niska)..smanjenje visine i brzine postupno pritišćite leptir za gas (zapamtite, u vertikalnom letu nemoguće je prebaciti odgovornost na drugoga).

Upozorenje: Nemojte blokirati leptir za gas, kada se zrakoplov nalazi u zraku (nova točka povrat će se vratiti svaki put kada se avion će biti otključana).

Električna shema kontrole leta XIAKE800 (verzija PNP i RTF, povezivanje i otkrivanje pogrešaka su završene prije isporuke)

Naši kupci

Na temelju 0 Naši Napiši recenziju

Napiši recenziju

Ocjena